| | | | | |

איך להכין כובע עם אוזניים

כובע הוא פיתרון מצוין לכל מיני תחפושות, שמים את הכובע בגד בצבע מתאים ויש תחפושת.

על הכובע אפשר לשים אוזנים, קרניים, עינים וכל דבר שרוצים כדי להפוך כל כובע לחיה אחרת.

הפעם זו הדרכה קצת יותר מורכבת, אפשר להוריד את כל הגזרות והחלקים באתר המקורי, http://www.fleecefun.com

בהדרכה המקורית יש את הגזרה של הכובע בכמה גדלים.

חומרים:

גזרות מהאתר

30 ס”מ פליז

12 ס”מ פליז בצבע אחר, ואולי אפילו 2 צבעים תלוי בסוג הכובע והתחפושת.

מכונת תפירה (או בהדבקה)

וככה מכינים את הכובע:

1. בוחרים את הגודל המתאים לילד, ואת הצורה שרוצים לתת לכובע המקורי, מדפיסים את הגזרה וגוזרים את הפליז בצבע המתאים.

2. (בידאו 1:22) מכינים את האוזנים של החתול/דב לאוזנים יש שני חלקים משולש גדול ומשולש קטן יותר. מתאימים את הפינות של המשולשים אחד לשני, ומסדרים בסיכות בהתאמה לשני המשולשים, מאחר והם לא באותו גודל זה יוצא שכל שהמשולש הגדול יצור גלים, וזה בסדר גמור, שימי לב איך בסרט היא מסדרת את המשולשים שיתאימו. תופרים את הצדדים של האוזן, בשני האוזנים בנפרד. משאירים את החלק התחתון פתוח.

3. הופכים את האוזן, כדי ליצור אוזני דב משאירים אותם פתוחים, לאוזני חתול מקפלים את הצדדים של האוזן כלפי פנים ותופרים פס ישר.

4. תופרים את האוזנים לכובע, כדי המלצה: כדי שלא יברחו האוזנים בזמן התפירה, כדאי להדק אותם לשכבה אחת בתפירה. ורק אז להמשיך לתפור את הצד השני של הכובע.

5.תופרים את הצדדים של הכובע עד המשולש, מקפלים את הכובע כאשר הצדדים במרכז ותופרים את המשולשים אחד לשני (אפשר לראות את התפירה של הכובע עצמו בדקה 5:57). והכובע מוכן.

6. כובע לדרקון או לויקינג- (דקה 4:00) התהליך הוא בערך אותו דבר, לויקינג צריך שתי קרנים, אבל לדרקון או דינוזאור אפשר לבחור כמה משולשים לתפור, כדי לתת לזה קצת נפח אפשר להוסיף אקרילן למילוי בתחפושת הויקינג זה ממש קריטי להוסיף אקרילן, בתחפושת הדינוזאור צריך להשאיר בערך 2 אצבעות ממרכז המשולשים כדי שיהיה אפשר לתפור אותם אחר כך. בדקה 5:23 אפשר לראות איך למקם את הקרנים של הויקינג, ובדקה 5:27 אפשר לראות איך למקם את הקשקשים של הדינוזאור.

7. כובע של תפוח, או דלעת, דקה 6:20, מכינים את העלה שישאר כמו שהוא, ואת הגבעול שאותו תופרים והופכים וממלאים באקרילן. הכובע כאן הוא קצת שונה משאר התחפושות הקודמות, תופרים את הכובע משני הצדדים, ומכניסים במרכז איפה שהמשולשים את הגבעול.

 

אהבת את ההדרכה, שתפי וספרי לחברות

 

 

 

קחי מתנה!

מתנה ממני!

Similar Posts

2 Comments

  1. היי נראה מקסים וממש בא לי להכין אבל לא מצליחה להבין איפה הגזרות באתר המקורי ואיך מורידים אותם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *