|

איך למלא בובה עם חומר מילוי מסוג אקרילן

אקרילן הוא חומר מילוי נח, כי הוא זמין וזול. ממלאים איתו שמיכות, בובות, כריות, וכל דבר שרוצים לתת לו נפח.

היתרון שלו הוא שהחומר כביס. האקרילן מגיע בשני צורות עיקריות, בצורת משטח שאותו אפשר לשים בתוך שמיכות או למילוי משטחים אחרים, ובצורת ענן נפוח, שניתן לפרק אותו ולדחוס כמה שצריך. כאשר אנחנו רוצים למלא בובה ולתת לה נפח וחוזק צריך לדחוס הרבה מאד אקרילן לתוכה, זה יוצר בובה כבדה יחסית אבל יציבה. אם אנחנו רוצים לתת לבובה מראה יותר רך ותחושה קלילה יותר אפשר למלא פחות אקרילן ולקחת בחשבון שבמהלך הזמן האקרילן מאבד מהנפח שלו לכן רצוי גם בבובה כזאת לשים יותר אקרילן ממה שבסוף תרצי שהתוצאה תהיה.

איך מכניסים את האקרילן?

לבובות אנחנו נשתמש באקרילן ענן, אפשר לקנות אותו בחנויות סדקית שונות בתוך שקיות. אם את רוצה להחזיק מלאי גדול בבית, את יכולה ללכת לחנויות מפעל של מזרנים ולקנות שם שק גדול של אקרילן, זה יוצא בסופו של דבר זול יותר. האקרילן מגיע בתור ענן אבל אפשר להוציא ממנו חלקים. כאשר אנחנו רוצים למלא בובה עם פרטים קטנים חשוב לדחוף קודם כל את האקרילן כמה שיותר לתוך החלקים הקטנים כגון רגלים ראש או זנב, מושכים קצת אקרילן מתוך הענן, ודוחפים אותו חזק עם קצה של עיפרון או מסרגה, עד לקצה החלק, עד שאת מרגישה שזה הגיע לחוזק הרצוי לך. ואז ממשיכים למלא את האקרילן גם לחלקים הגדולים יותר, תוך כדי דחיסה מתמדת בעזרת העיפרון.

אפשר להשתמש באקרילן גם כדי לתת נפח לאפליקציות כמו שרואים כאן את הענן (מתוך ההדרכה לאפליקציה תפוחה – מועדון סודות מחדר התפירה)

אהבת את הטיפ?

שתפי חברות כאן בכפתורי השיתוף

קחי מתנה!

מתנה ממני!

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *